Cara Mendapatkan zuriat dengan SHAKLEE

Assalammualaikum semua. Hari ini saya nak berkongsi mengenai CARA UNTUK HAMIL DENGAN SHAKLEE. Kepada mereka yang ingin mendapatkan zuriat tetapi keliru cara pengambilan dan jadual makan vitamin tersebut untuk tujuan kehamilah, saya akan ceritakan selanjutnya.

set-kesuburan-wanita-shaklee-berjaya-hamil

Ada banyak PUNCA KETIDAKSUBURAN terutama;

HAID YANG TIDAK TERATUR,

KEGUGURAN

HORMON TIDAK STABIL dan banyak lagi

Tetapi anda juga dinasihatkan tidak hanya bergantung kepada supplement. Lakukan pemeriksaan di klinik untuk mengetahui masalah yang sebenar

Untuk bagi gambaran mudah, kita bahagikan kumpulan ketidaksuburan kepada 3 kumpulan dan set SHAKLEE sesuai untuk anda menurut masalah yang dihadapi

  1. Isteri ada masalah haid yang tidak teratur, haid tidak datang , hormon tak stabil
  2. Suami isteri tiada masalah, dah buat pemeriksaan, semua ok tapi tiada rezeki
  3. Isteri pernah hamil tetapi keguguran

BAGAIMANA SHAKLEE DAPAT MEMBANTU?

Dengan pengambilan set kesuburan shaklee, insyaALLAH masalah ketidaksuburan dapat diatasi. Set kesuburan shaklee terbahagi kepada dua iaitu;

  1. Set Kesuburan Lelaki yang terdiri daripada Vitamin E complex (120 Capsules), Zinc Compex (120 Tablets) , B complex (120 Biji)
  2. Set Kesuburan Wanita yang terdiri daripada Energizing Soy Protein (850 gram), GLA Complex (60 Biji), Alfalfa (330 Biji), B Complex (120 Biji)

APA SET KESUBURAN SHAKLEE?

set subur

  1. ENERGIZING SOY PROTEIN

Energizing Soy Protein dihasilkan daripada SOYA NON-GMO (Selamat Dari risiko toksin). Ia adalah protein soya yang berkualiti tinggi. Didatangkan dalam bentuk satu canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi. ESP diproses menggunakan air bukannya alkohol untuk memelihara kandungan ISOFLAVONE. Ia juga rendah lemak tanpa kolestrol.

Dengan Kadar pengambilan sebanyak 3 sudu sehari sarapan/dinner/sebelum tidur , satu canister ESP boleh bertahan sehingga SATU BULAN SETENGAH hingga 2 BULAN. Bergantung kepada 1 sudu berapa gram. Pengambilan waktu pagi untuk sihatkan sel dalam badan dan malam untuk membina sel

ESP SHAKLEE berperisa MILD SOYA. Jika anda tidak menggemari rasa soya, boleh buat resepi esp lain seperti tambahkan sesudu serbuk milo, buah buahan atau serbuk koko.

ESP SHAKLEE ada ISOFLAVONE yang membantu menyihatkan sel sel rahim untuk persediaan implantasi

  1. ALFALFA

Alfalfa complex SHAKLEE diperbuat daripada sumber daun alfalfa yang ditanam sedalam dua meter ke dalam tanah. Alfalfa membekalkan 15 minerals, 10 Vitamin gentian (serat), tinggi protein, kalsium, vitamins dalam kumpulan B vitamin, Vitamin C, Vitamin D, Vitamin E, Vitamin K.

Alfalfa complex merupakan Formula Shaklee Signature yang pada salnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada 1950-an.

Sumber terbaik dari daun alfalfa (tanpa akar dan batang)

Ditanam tanpa semburan bahan kimia. Tiada fungisid, bakteriosid, hormon sintetik atau pengawalatur tumbesaran (growth regulator).

Dipetik dari Shaklee Ingredient Glossary: 

Serbuk alfalfa diperbuat daripada daun alfalfa yang premium iaitu MEDICAGO SATIVA) yang ditanam di California dibawah penjagaan yang terkawal. Selepas di ambil daunnya akan dikeringkan dibawah sinaran matahari dan udara yang terbuka. Daunnya dipisahkan daripada akar dan batang dan menjadi serbuk alfalfa yang halur atau kepekatan serbuknya adalah dibawah keadaan yang terbaik.

Terdapat dua botol alfalfa dengan kuantiti yang berbeza iaitu 330 biji dan 700 biji. Tahan lebih dari 3 hingga 6 bulan bergantung kepada penggunaan. Bagi set kesuburan shaklee disarankan makan 3 biji sebelum tidur bergantung kepada ketahanan tubuh terhadap herba.

ALFALFA MEMBANTU MENGATASI MASALAH KEPUTIHAN DAN MENGETATKAN FARAJ

  1. GLA COMPLEX

GLA Complex ini terdiri daripada sumber semulajadi seperti Borage Seed (17-25%), Blackcurrant (15-20%) dan Evening Primrose Oil (7-10%). Kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid lenolenik (LA), minyak bunga matahari dan Vitamin E.

Tiada perisa atau pengawet tambahan.

GLA complex mempunyai 60 biji. Tahan selama 2bulan kerana pengambilan adalah sebiji selepas makan tengahhari

Kenapa anda wajib ambil GLA? Kerana ia MENSTABILKAN HORMON SUPAYA PERIOD TERATUR. APABILA PERIOD TERATUR, IA MEMUDAKAN PROSES PERSENYAWAAN.

Bermula dengan masalah haid tak teratur, makan GLA Complex 1 biji selepas lunch setiap hari sehingga haid teratur. Jika nak makan 2 biji sehari, sebiji lagi diambil dalam jam 10pm sekali. Mulakan dengan sebiji, jika tiada perubahan dalam tempoh dua minggu baru ambil 2 biji sehari.

Setelah haid anda teratur dan normal, anda hanya perlu makan GLA sebiji sehari pada waktu malam dari hari pertama haid hingga ke waktu subur anda. Pada ketika tak subur la anda perlu makan GLA Complex dan pause makan pada hari ke 14 jika kitaran anda 28hari. Dan proses ini diulangi jika datang haid semula. Bagaimana nak tahu anda subur? sentiasa catatkan berapa lama anda period dan bila tarikhnya. sekarang zaman teknologi. dekat apps store ada aplikasi mengira kesuburan wanita seperti PERIOD CALENDAR. melalui apps tu anda akan tahu bila masanya anda subur.

gla

 

  1. VITAMIN E COMPLEX

Vitamin E adalah vitamin larut lemak dan antioksidan. Ia bermakna ia diserap oleh lemak atau lipid dalam sel sel anda. Sebab itu ia dikenali sebagai vitamin FAT LOVING

Vitamin E diperbuat daripada

  1. Minyak kacang soya
  2. Minyak biji gandum yang kaya dengan vitamin E
  3. 8 Jenis Vitamin E ( D-alpha, Beta, Gama, Delta)
  4. Mengandungi 10 mg SELENIUM semulajadi yang MEMBANTI TUBUH MENYERAP VITAMIN E dengan lebih BAIK
  5. GRAPE SEED EXTRACT
  6. VITAMIN SEMULAJADI (DEXTRO)

Vitamin E mengandungi 120 Capsules dan pengambilannya sebiji sebelum tidur. Kenapa baguss untuk lelaki?

Kerana ia MENINGKATKAN KUALITI AIR MANI dan MELINDUNGI SPERMA DARI KEROSAKAN OKSIDATIF(RADIKAL BEBAS)

Vit E juga berfungsi dalam penghasilan SPERMA.

  1. ZINC COMPLEX

Zinc complex pula diekstrakkan daripada alfalfa (Medicago Sativa) dan juga barley. Zinc shaklee dirumus daripada zinc glukonat semulajadi yang bergabung dengan nutrien semulajadi seperti kalsium dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh tubuh. Juga berkesan dalam mengeluarkan logam toksin seperti kadmium dan plumbum daripada tubuh.

Zinc Shaklee mempunyai 120 biji Tablets dan dimakan sebelum sarapan semasa sperut kosong sebanyak sebiji.

KENAPA PERLU UNTUK KESUBURAN?

Zinc SHAKLEE MAMPU MENYIHATKAN SPERMA. CTHNYA tiada sperma yang putus ekor atau tiada kepala.

Zinc juga penting untuk keupayaan seks yang bertenaga dan meninggikan kiraan sperma

  1. B COMPLEX

B complex shaklee terdiri daripada 8 jenis vitamin B, Acid Folic serta biotin.

  1. B1 (thiamin)
  2. B2 (riboflovin)
  3. B3 (niacin)
  4. B5
  5. B6 (pyridoxine)
  6. B12 (cobalamine)
  7. Acid folic
  8. Asid panthothenic
  9. Biotin

Vitamin B Complex shaklee lengkap dengan sumber vitamin B yang dipperlukan untuk badan dan kita tak perlu makan pelbagai jenis sayur sayuran , ulam dan buah buahan kerana b complex mencukupi keperluan harian vitamin B.

B COMPLE SHAKLEE mempunyai 120 biji. Diambil satu biji waktu tengahhari atau sebelum tidur. Tahan sehingga 3 bulan uolsssss.

Apa yang bagusnya B COMPLEX UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN BAGI SET KESUBURAN INI?

B COMPLE MEMPUNYAI ASID FOLIC PENTING UNTUK MERANCANG KEHAMILAN.

Sebelum hamil, vitamin ini bertindak untuk melancarkan hormon dan pengaliran darah di samping meningkatkan kesuburan di tahap yang optimum. Para wanita perlu makan sebiji sehari seawal 6 bulan bagi tempoh merancang kehamilan dan ia juga penting untuk lelaki bagi tujuan yang sama iaitu merancang kehamilan.

set kesuburannnnnnnnn

 

CARA PENGAMBILAN SET KESUBURAN SHAKLEE

  1. ESP waktu Pagi utk sihatkan sel2, waktu malam utk bina sel2 / 3 sudu
  2. Zink/ I Biji sebelum bfast
  3. Vitamin E/ 1 Biji sebelum tidur
  4. Alfalfa/3 Biji sebelum tidur
  5. Bcomplex/ 1 Biji waktu tengahari/ sebelum tidur
  6. GLA selepas lunch / 1 biji sehari

TESTIMONI SET KESUBURAN SHAKLEE

TESTIMONI

Mereka sudah? Anda.?

berjaya hamil set kesuburan shaklee 1 berjaya-hamil-set-kesuburan-shaklee-3 t4-kesuburan

Nasihat untuk anda pula

cara untuk dapatkan zuriat

Apa tunggu lagi? Maila pm saya

017-3524128 (ALYA)- whatsapp/telegram

https://www.facebook.com/zafiraalyarosli

email : zafira74@rocketmail.com

Leave a comment